سوالات متداول

سوالات و توضیحات بیشتر در خصوص پنل پیامک

1نماینده آیا کارمند شما محسوب می شود
خیر هیچ نوع رابطه کارگر و کارفرمایی فی مابین وجود ندارد صرفا یک اکانت واگذار می شود که ما پشتیبانی کننده و تامین کننده ارتباط با اپراتورها هستیم
2شما سورس را می فروشید
خیر ما سورس را نمی فروشیم بله یک اکانت کاربری یا نمایندگی به شما واگذار می نماییم
3شما کدام سورس را برای ارسال پیامک توصیه میکنید؟
ما فعلا دو سورس را فعال داریم که قاعدتا اگر سورس اول کامل می بود به سراغ سورس جدید نمی رفتیم و کمبودها موجب تولید سورس جدید شده است.
4آیا هزینه تمدید سالیانه در سامانه ها دریافت می شود؟
خیر صراحتا اعلام میکنیم هیچ گونه هزینه تمدیدی اخذ نمی شود نمایندگی و کاربری رایگان صرفا سالیانه بوده که درصورت فعا بودن اکانت مجددا رایگان تمدید می شود و هرگونه تغییر رویه مشمول کاربران جدید صرفا خواهد شد.
5من برنامه نویس هستم کدام سورس وب سرویس بهتری دارد
باید عرض کنم سامانه ersall.com با داشتن وب سرویس قدرتمند تمام نیازهای شما را برطرف میکند.
6من در سامانه مشابه اکانت دارم آیا امکان انتقال به سورس جدید را دارم؟
اگر سامانه مبدا موافقت کند شما می توانید خطوط خود را منتقل نمایید و ما کار انتقال را پیگیری می نماییم ولی امکان انتقال موجودی امکان پذیر نیست مگر نماینده ما در سامانه ایران تلکام باشید که موضوع مذاکره می شود

تجربه ما

چرا با شما مشورت کنیم


ما فارغ از اینکه از ما پنل تهیه می نمایید یا نه به شما مشاوره می دهیم

تجربه ما در اختیار شماست
سرمایه خود را از بین نبرید
 
به ما بپیوندید

خبرنامه


    ورود به سامانه ارسالل